poniedziałek, 17 czerwca 2013

Prolog.

'' Ja.. Jestem niewolnicą seksualną. Osoba, która mnie kupiła, podporządkowała mnie sobie. Oddałam się całkowicie do dyspozycji dla niego, w zamian za pieniądze. Obejmuje, ale nie ogranicza mnie w lojalności, dyskrecji i wykorzystaniu mojego ciała pod każdym względem względem i kształtem, które odpowiadają jego potrzebom. Ironią jest to, że nie zostałam zmuszona do takiego życia. Wybrałam je. Cóż, tak na prawdę nie miałam innego wyboru, ani lepszej okazji zaprezentowania się. Nie zmuszał mnie. Nie szukał mnie. Nie zostałam porwana, ani brutalnie pobita. Poszłam tam chętnie.. Zrobiłam wszystko, żeby uratować życie. Nazywam się Isabella Groves, a to moja historia. ''

7 komentarzy:

  1. zapowiada sie ciekawie mrrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  2. zaczymam czytać <3 prolog świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ASdlkjashflkjashkfdjashd! Zaraz zaczynam czytać!! :3 Coś czuję, że nadchodzi kolejne uzależnienie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuuu.... zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. *pociera rece jak mucha* beda sexy :3

    OdpowiedzUsuń

Wyświetlenia ♥