sobota, 29 czerwca 2013

MEGA PRZEPROSINY.

Kochani moi mili.. Miałam dziś bardzo nie przyjemną sytuację. Otóż, zostałam ugryziona przez psa, mam na twarzy szwy, jestes dość obolała, i bardzo proszę o wyrozumiałość, co do dodania rozdziału. W wakacje z kolei, będę się mocno mocno starać, żeby chociaż raz w tygodniu dodać rozdział, ponieważ będę pracować, w sumie juz od poniedziałku, wiec żeby nie było na mnie najeżdzania. teraz głupio wyszło bo chciałam go przetłumaczyć, a z kolei wylądowałam w szpitalu na szyciu twarzy. Ogrooomnie was przepraszam. w sumie to nie wiem po co to pisze, ale chyba dlatego, żebyście do mnie nie spianali, że dodałam później czy coś.. Teraz przez ten weekend na prawde mało spędze czasu przy komputerze, więc po prostu nie mam jak. Chce ten ostatni wolny czas przed pracą spędzić z przyjaciółmi. Dajcie mi tydzien. serio mocno przepraszam. Mam nadzieję, że zrozumiecie.

28 komentarzy:

  1. Każdemu może się zdarzyć... :) Wracaj do zdrowia... :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowiej <3 będziemy czekać (: / laura.

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg ;O wracaj do zdrowia ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pierdole. Jak Ty to wgl zrobiłaś? Paulus do mnie pisze w nocy, że jesteście w szpitalu.. lol. dopiero rano odczytałam xd Nie odpisujesz mi na tt! Możesz wychodzić na dwór?

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja ... nic Ci się poważnego nie stało...
    spokojnienie przejmuj sie i wracaj do zdrowia ....
    wyszalej sie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybkiego powrotu do zdrowia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja Cię rozumiem, wracaj do zdrowiaa : *

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracaj do zdrowia *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG, moje kochanie, mam nadzieję, że będzie z Tobą wszystko w porządku ♥ Wracaj do zdrówka ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Omg.. Wracaj do zdrowia <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasne że rozumiemy. Nie musisz przepraszać :)
    Wracaj do zdrowia! <3

    @NowSuitUp

    OdpowiedzUsuń
  12. biedactwo, wracaj do zdrowia <3

    OdpowiedzUsuń
  13. kochanie nie przejmuj się i wracaj do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  14. okey rozumiem.duzo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie też pies ugryzł, też miałam szwy, a teraz mam bliznę. Wiem co czujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najważniejsze, żebyś wyzdrowiała ..!!!
    My poczekamy.. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wracaj do zdrowia. ;**
    Nie uciekniemy. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wracaj do zdrowia .... Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  19. boże, biedactwo ;c
    szybko wracaj do zdrowia, mam nadzieje że nie będziesz miała blizn, albo przynajmniej będą one mało co widoczne.. ;c
    o rozdział się nie martw, poczekamy tyle ile będzie trzeba.
    szybkiego powrotu do zdrowia <3

    OdpowiedzUsuń
  20. co za suka z tego psa............\
    wracaj do zdrowia, kochanie

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG ! Wracaj do zdrowia :-*

    OdpowiedzUsuń
  22. wracaj sybko do zdrowia kochana czekamy na nowy nn :D

    OdpowiedzUsuń
  23. wracaj do zdrowia, kochanie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. W moich marzeniach On przychodzi, uśmiecha się niczym słońce. Przytula delikatnie, ale z siłą herosa i szepcze cichutko: "wszystko jeszcze będzie dobrze''. Zamkniętymi oczami wpatruje się w niego chcąc w to wierzyć ...i wierzę.

    Jeżeli zainteresował Cię ten kawałek, to serdecznie zapraszam na http://do-not-say-anything.blogspot.com/.

    Mam nadzieję, że wpadniesz ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. O jejusiu :( biedactwo. Mam nadzieje ze wszystko bedzie dobrze i nie zostaną blizny :( Głupi pies! On nie wie że ładnych i miłych dziewczyn się nie gryzie?! A szczegulnie po twarzy?!? Wracaj szybko do zdrowia <3 My poczekamy :) x

    OdpowiedzUsuń
  26. Biedna :'( Ten pies to SUKA. Wszyscy cię tu kochamy i szanujemy więc nie przejmuj się, my cię rozumiemy :** Życzę ci szybkiego powrotu do zdrowia i żeby po ugryzieniu żaden ślad nie został. Pozdrawiamy <3
    Do następnego rozdziału XD

    OdpowiedzUsuń

Wyświetlenia ♥