niedziela, 8 września 2013

INFORMACJA

Przepraszam to nie kolejny rozdział, wpieprzam się w pracę Julki, ale takie sprostowanie, cóż.. Ja, Paulina, usuwam się całkowicie z tłumaczenia. Nie będę już tłumaczyć. Myślę, że tłumaczyć się nie muszę, ale swoje powody mam. Chciałam serdecznie podziękować każdemu komu się podobało to, co robiłam. Dziękuję, że byliście ze mną. Dziękuję, że mogłam to dla Was robić, ale niestety kończę z tym. Przepraszam, że dla niektórych byłam chamska, np na ASKU, przepraszam za swoją opryskliwość i tak dalej. Tłumaczenie pozostawiam Julce - dokończy je sama, albo z kimś, ale już nie ze mną.
Jak by ktoś chciał się skontaktować, czy coś, chociaż myślę, że raczej nikt to na tt : @ganjamafiax
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję. :)

22 komentarze:

  1. To smutne że odchodzisz ale wszystko kiedyś musi się skończyć. Twoje tłumaczenie było świetne. Kocham Cię. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze odchodzisz, ale trudno twój wybór a my musimygo uszanować c: Jestem ci bardzo wdzięczna za to co robiłaś. Byłaś cudowna c:

    OdpowiedzUsuń
  3. a czemu odchodzisz? ;p ale spoko,ze dla nas tlumaczylas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. i tak Cię kochamy :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudno, kiedyś i tak by to nastąpiło :) Dziękujemy bardzo za Twoją ciężką pracę. Xx / @perversxo

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda byłaś chamska.
    Ale bez ciebie MDB nie istnieje - mówię to, co leży mi na sercu ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja decyzja nie będę naciskać i wypytywać się dlaczego tylko podziękuję za to że tłumaczyłaś dla nas te rozdziały !

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwa rozdzialy do konca a ty odchodzisz -,- ehee spk ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dwa, a cztery. Skoro ma ważny powód, to mogłaby sobie nawet w przed ostatnim rozdziale odejść, a Tobie ch*j do tego (: / @perversxo

      Usuń
  9. 3maj się kochanie! Dzięki za wszystko <3 Do napisania, skarbie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy! I oczywiście życzę powodzenia dla Julki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jprdl po co zaczynasz jak nie konczysz trzebabyko wql nie zaczynac a nie teraz tylko tyle czasu starconego.przez Ciebie bez sensu -_-.

    OdpowiedzUsuń
  12. ej kiedy następne rozdiały będą wiesz może.?

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda że odchodzisz ;c świetnie tłumaczysz*.* kocham cię ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy kolejny rozdział tak z ciekawości?

    OdpowiedzUsuń
  15. danger dodał wasze opowiadanie na fb, przeczytałam je, jest takie skdjbfvjaksk + staty od razu wam przez to poszły w góre ;o

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda że już nie tłumaczysz :c robiłaś to świetnie. ale to twój wybór. Będę baaardzooo tęsknić. Kocham Cię xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurde szkoda. Bd chlernie tesknić .;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Dodacie w końcu jakiś rozdział?

    OdpowiedzUsuń

Wyświetlenia ♥